- Klient ma prawo zwrotu/wymiany towaru w ciągu 14 dni – (ustawa o prawach konsumenta z dnia 25 grudnia 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) od daty otrzymania towaru bez podania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W przypadku zwrotu, konsument poniesie koszty odesłania towaru.
- Do odstąpienia od umowy wymagany jest dowód zakupu: paragon lub faktura.
- W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić zakupiony towar niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym złożył oświadczenie. Towar należy odpowiednio zapakować, aby wykluczyć jego uszkodzenie podczas transportu.
- Nie przyjmujemy zwrotów „za pobraniem”.
- Pieniądze zwracamy przelewem bankowym w przeciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania nieuszkodzonej, kompletnej przesyłki na podane przez Państwa konto.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Miejscowość, data
Imię i nazwisko
Adres
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Oświadczam, że zgodnie z ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Odstępuję od umowy …………………………………………………………… nr …………….
zawartej dnia………………………………………………w…………………………………………………………
Proszę o zwrot kwoty………………..zł (słownie: ………………………………………………………………)
na konto nr………………………………………………………………………………………………………….
Zwracam…………………………………………………………………………….. w stanie nienaruszonym.
podpis
UWAGA!!!
Zwroty proszę odsyłać wyłącznie na adres:
Kruk Beata
ul.Brzozowa 5
55-330Lutynia
GWARANCJA:
- Każdy sprzedawany przez nas nowy towar objęty jest gwarancją producenta 12-24 miesięcy od daty wystawienia paragonu lub faktury VAT. lub towar używany na który klient otrzymuję gwarancję firmy 3-6 miesięcy
- W przypadku reklamacji należy dokładnie wypełnić formularz reklamacyjny podany poniżej.
- W przypadku stwierdzenia wady towaru Kupujący zobowiązany jest dostarczyć przedmiot do siedziby firmy, za pośrednictwem Operatora Pocztowego najtańszą formą przesyłki za potwierdzeniem nadania.
- Nie przyjmujemy paczek „za pobraniem”.
- Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do siedziby naszej firmy, przez danego dystrybutora sprzętu.
- Towar odsyłamy w przeciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania decyzji dystrybutora. Jeżeli nie ma możliwości naprawy gwarancyjnej lub wymiany towaru na nowy, pieniądze zwracamy w przeciągu 3 dni roboczych na wskazane przez Kupującego konto.
FORMULARZ ZGŁOSZENIE REKLAMACJI
Miejscowość, data
(pełna nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy)
Imię, nazwisko
Adres
Reklamacja towaru
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …….. towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:
• wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
• nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)
• obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………../przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)
• odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* (art. 560 § 1)
Z poważaniem
*niepotrzebne skreślić